Fiskelycka........

 
 
                                                  God kväll..........
 
 
                            Jag har fått ett livstecken från fiskarna i
 
                            Kambodja........de var ute 4 timmar och
 
                            fick 6 fiskar.......Erik fick tre och Johan
 
                            hade väldig dålig fiskelycka så han blev
 
                            utan...........
 
 
 
 
 
                                     Han ser glad ut i alla fall .........
 
 
 
 
 
                     Erik med sin fångst........tycker det ser
 
                     ut som en abborre....från Teen..............
 
 
 
 
                   De tyckte det var roligt så länge det varade..........
 
 
 
 
                             Här är nog skepparen själv.....och
 
                             han fick en barracuda...............
 
                             Efter 4 timmar fick de vända hemåt
 
                             för det började åska och när de kom
 
                             i land började det ösregna.....båten var
 
                             helt ok tyckte Erik ......de hade dubbla
 
                            motorer så skulle en stanna så fanns
 
                            det en till......däremot var båten full
 
                            av kackerlackor.....det var ju inte så
 
                            trevligt tyckte han...............
 
 
 
 
 
                          Goe lagade chili con carne i går kväll
 
                          så det blev min middag i dag med lite
 
                          yoghurt till........hett och gott var det......
 
 
                          Nu när jag vet att fiskarna är välbehållna
 
                          kan jag lägga mig och sova gott.............
 
 
 
 
 
                        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0