fågelfrukost....

 
                       Jag sitter och tittar på småfåglarna
 
                       när de äter sin frukost i syrenbusken.......
 
 
 
 
 
                             I går hade jag 4 domherrar här med "fruar".......
 
 
 
 
 
                         Den här "gröngölingen" vet jag inte vad
 
                         den heter......jag är skitdålig på fågelnamn....
 
                         jag får leta på en fågelbok och kolla...............
 
 
 
 
                        De här lyser ju upp mot den vita snön.......
 
 
 
 
 
 
 
 
                           Nu ska jag gå och leta på fågelboken.......
 
                           Ha det gott..........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0