Erik har skickat bilder..........

 
 
                         God Kväll....Den Lille har skickat lite
 
                         bilder .......åh det ser så härligt ut.......
 
 
 
 
 
                          Han fiskar och det tycker han är roligt....
 
 
 
 
                     Han fick upp denna fisk...och jag tycker
 
                    det ser ut som någon slags haj.......men
 
                   Kambodjanen som han fiskade med visste
 
                   inte vad det var för fisk ...så de skulle tala
 
                   med ortsborna och se om de visste.......
 
 
 
 
                              Den här är ju mera abborre lik...............
 
 
 
 
                     Hans kvällsmat blev revbensspjäll och vitlöks-
 
                     bröd med stark sås......och grönsaker...........
 
 
 
 
 
                    Jag skulle så gärna bada i detta vattnet.....
 
 
 
                    Svärmors garage är nu städat och klart och
 
                    vi fick goda kåldolmar......och så fick vi med
 
                    oss kalvdans som får bli vår kvällsmat........
 
                    Jag känner mig lite frusen ....så jag tänker
 
                    gå och lägga mig i soffan framför tv:n ......
 
                    Örebro spelar hockey så Goe får sitta här
 
                     nere och titta på matchen...............
 
 
                    Ha en bra kväll..............
 
 
 
 
 
                    
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0