Barracuda fiske.....

 
 
                    Tisdag.......och jag längtade såå till
 
                    våren....men det är väl en bit kvar.....
 
 
 
 
                        Erik och Johan ska följa med några lokala
 
                        fiskare på nattfiske.....och då sökte jag på
 
                        fiskebåtar i Kambodja............................
 
 
 
 
                            Det lugnade mig inte precis när jag fick se
 
                            dessa  vrak.......jag frågade Erik om
 
                            han trodde att de hade flytvästar.......det
 
                            skulle jag inte tro svarade han.................
 
 
 
 
           
                   De ska inte fiska gädda eller abborre .......nej
 
                   här ska fiskas Barracuda.....hoppas att de inte
 
                   stoppar ner näven i gapet för att bort någon krok......
 
 
                  I dag ska jag inte laga någon mat......vi ska äta rester...
 
 
                  Nu blir det en Ludde promenad............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0