Torsdag.......

 
 
                      God Morgon Torsdag.........
 
 
       Usch i dag är jag trött.....ändå har jag sovit som
 
       en stock i natt......det kanske är därför..............
 
 
 
 
 
                           Ångkokt fisk blev det igår och det smakade
 
                           lite si så där........jag gillar ju kryddstark mat
 
                          och ångkokt fisk är ju inte så kryddstark ......
 
 
 
 
 
                       Ludde  får lite stolleryck ....han tror att vi ska
 
                       städa ......och han vill hjälpa till med mattan........
 
 
 
 
 
                       På Annas jobb har de en stor ljus kub
 
                       som hade tappat en lödning ..så det har
 
                       Goe åtgärdat .........
 
 
 
 
 
                                 Häftigt att den byter färg........
 
 
 
 
 
                          Nu på förmiddagen ska jag ut och halka
 
                          runt i snöslasket ....som snart fryser på.....
 
                          det blir en sväng till apoteket och till svärmor........
 
 
                          Ha en bra dag Alla Goa Vänner...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0