Sjukt i Kambodja.......

 
 
                                     God Morgon till denna kalla morgon.....minus 14.6
 
                                     grader står min termometer på just nu.....burr........
 
                                     jag är så glad att jag sitter i ett varmt och skönt
 
                                     hus.....och slipper gå ut..........
 
 
 
 
 
                           Jag har skypat med Erik nu på morgonen.......
 
                           Johan stackarn har åkt på någon magåkomma
 
                           och får inte behålla någon mat............
 
 
 
 
                      Det bor tre Svenska läkare på deras hotell .....så
 
                      nu ligger Johan med dropp så förhoppningsvis
 
                      piggar han på sig snart.......och så får vi hoppas
 
                      att det inte är smittsamt så att Erik åker på det..
 
                     men antagligen har han ätit något som inte var
 
                     bra........jag frågade Erik om de åt samma mat
 
                     men Erik sa att de åt olika mat nästan varje dag.......
 
                     Hoppas att det vänder nu ..........och att du blir
 
                     frisk och alert igen Johan..................
 
 
                    Ha en bra dag Goa Vänner.............
 
 
 
 
 
                 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0