Lördag......

 
                        Lördag och ingen vanlig Lördag....
 
                        det blev inget ring så spelar vi.......
 
                        det blev curling herrar som slog
 
                        Kanada......och så blev det damer
 
                        stafett där "vi" tog silver..............
 
 
 
 
 
                    Influensan håller oss fortfarande i ett
 
                    hårt grepp.....men jag hoppas att lika
 
                    hastigt som det kom på mig i lördags
 
                    lika snabbt hoppas jag den lämnar mig..
 
                    men ännu har det inte vänt.........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                          Erik och Jennifer har nu kommit till Hua Hin.......
 
                          fick den här bilden i morse....och jag blir faktiskt
 
                          avundsjuk när jag tittar på den.....jag vill också dit.....
 
 
                         I dag ska vi nog gå ut och kolla husbilen.....det
 
                         är inte långt kvar nu för premiärturen ....åh så
 
                         kul det ska bli................
 
 
                         Nu blir det kaffe....Ha en bra lördag......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0