Kvällsmat......

 
 
                                 Kväll......i dag har Fia och Lasse åkt
 
                                 till Gran Canaria....och vi kunde inte
 
                                 följa med för vi hade ingen hundvakt
 
                                 och det var nog en mening med det också
 
                                 eftersom jag mår som jag gör.......vi var
 
                                 inne och tittade på vädret och det var
 
                                 heller inte så muntert denna vecka........
 
 
 
 
 
                                   Kvällsmaten bestod av räksmörgåsar........
 
 
 
 
 
                                                        Så goda......
 
 
                           Nu längtar jag efter Ella och Theo... på onsdag
 
                           är det 3 veckor sedan vi träffade dom......men
 
                           går allt som det ska... så ska jag hämta dem på
 
                           förskolan på onsdag men så fick Anna magsjuka i fredags
 
                          så nu går de och väntar på att resten av familjen
 
                           också ska åka på det.....men jag hoppas verkligen
 
                           att de klarar sig......Magnus ska åka bort med jobbet
 
                           i morgon och kommer hem på tisdag.......så det finns
 
                           ingen tid att bli sjuk nu..................jag håller både
 
                           tummar och tår..............
 
 
 
 
 
                         
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0