kväll.........

 
 
                Så här har vi tillbringat dagen ...i varsin säng med
 
                lille Ludde vid fotändan...........och OS på tv:n........
 
 
 
 
 
                   I lördags samma dag som jag blev sjuk ...köpte
 
                  jag denna tekanna på ikea och den har fått jobba
 
                  dessa dagar för det är allt jag har fått i mig.........
 
 
 
 
 
                       Då har jag provat katrin Zytomierska knäcke-
 
                       bröd och knäckekex.........
 
 
 
 
                   Köpte även hennes grillkrydda och choklad........
 
                   ska bli spännande att provsmaka allt ....jag
 
                   bara provsmakat fröknäcket ännu................
 
 
                 Så har vi skypat med Erik som nu har kommit
 
                till Bangkok efter en 27 timmars lång färd med
 
                buss.....och eftersom han hade en magåkomma
 
               innan han åkte så tordes han inte äta någon mat
 
               så när han kom fram till hotellet åt han en pasta rätt
 
              och så skulle han ta en varm dusch...för det var
 
              flera veckor sedan han duschat varmt......i morgon
 
              bitti kommer Jennifer ner till honom och ska stanna
 
              i  41/2 vecka......det känns skönt tycker jag...........
 
  
 
 
 
 
 
                  Den där tokiga gubben jag har han satte sig
 
                  i bilen med nästan 39 graders feber och åkte
 
                  till affären för att köpa semlor som han var så
 
                  sugen på......han fick två eftersom jag inte
 
                  äter semlor........Nej nu blir det sängen igen.....
 
 
 
 
 
             
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0