Influensa.......

 
 
                                             Det har inte jag gjort...fy vad sjuk
 
                                             jag blev i går när vi var inne i
 
                                            Marieberg och handlade......
 
 
 
 
 
                               När vi kom hem hade jag 39 graders feber
 
                              frossa .....huvudvärk och så himla ont i
 
                              varenda kroppsdel........så gårdagskvällen
 
                              och natten har bara gått i ett enda töcken.....
 
 
                              Nu är jag uppe för att få i mig en värktablett
 
                              och ett glas filmjölk om det går för jag är
 
                              även lite illamående.......usch och fy........
 
                              sedan blir det sängen igen........
 
                              Ha en bra dag...........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0