Hela lördagen..........

 
 
                        Redan natt.........
 
 
 
 
 
                      Vi har tillbringat den mesta tiden i dag på Marieberg
 
                      Galleria..........Daniel ville att vi skulle följa med och
 
                      vara smakråd när han skulle köpa en ny säng och
 
                      en ny fåtölj   till sovrummet.........och samtidigt
 
                       köpte jag en  ny köksmatta..... rosa och vit........
 
 
 
 
 
                                  Köpte även rosa krukor till mina orkideer i köks-
 
                                  fönstret........................................
 
 
 
 
 
                                  Goe ville ha lövbiff till middag och Daniel
 
                                  ville ha Hasselbackspotatis......så då blev det
 
                                   så tillsammans med vitlökssmör och en sallad
 
 
                                  Goe har nu gått och lagt sig ...men jag tänker
 
                                   sitta uppe och se Damernas curling final som
 
                                   börjar kl...01.00 i natt......hoppas jag.....................
 
 
 
 
 
                                
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0