Fredag.......

 
                                    Ja då är det helg igen.....och så mycket
 
                                    fredagsmys lär det inte bli denna helgen
 
                                    heller......jag har fortfarande en jäklar
 
                                    hosta och så får jag ingen ordning på
 
                                    mitt blodsocker som blir skyhögt när
 
                                    jag får en infektion.......och jag mår inget
 
                                    bra när det åker kana.......................
 
 
 
 
 
                           Vi fick campingkatalogen.....så jag har suttit
 
                            och tittat lite i den..............det är hög tid att
 
                            bestämma semesterrutten nu.......
 
 
 
 
 
                                   En stor skål med jordnötssås har jag
 
                                   kokat ihop i dag...........................
 
 
 
 
 
                                   Så till lunch i dag blev det lite överbliven kokt
 
                                    kyckling från igår och till det lite hett jordnöts-
 
                                    sås.........gott.......
 
                                    Nu sitter jag och sappar med tv dosan igen
 
                                    för nu är det curling damer och skidskytte
 
                                    stafett herrar på två olika kanaler........
 
 
                          Sedan är det hög tid att ta en Ludde promenad.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0