Garderobsstädning....

 
 
 
 
                            God Morgon torsdag.....
 
     
               I dag hade både Goe och jag sovmorgon
 
               för han hade tid på vårdcentralen kl 08.....
 
               men vad sjutton ....jag vaknade innan kl.
 
               06..i allafall.....
 
 
 
 
 
                Visst sjutton vet man att man lever alltid.....
 
                I går när jag skulle ta fram lite Julsaker
 
                som jag hade högst upp i min klädgarderob
 
                på en hylla.....jag behövde en lite pall för
 
                att räcka upp....och tar tag i hyllan.. och den
 
                åker rätt ner i mina trådbackar med kläder...
 
                fyra ljuslycktor i glas och lite annat gick
 
                sönder....så det blev att städa och skaka
 
                kläder med glas splitter...men inget ont
 
                som inte har något gott med sig ...nu fick jag
 
                gå igenom min garderob till Jul också.....
 
 
                Nu blir det lite kaffe innan jag fortsätter
 
                med pyntandet......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0