Onsdag.......

 
 
                                               Hej på Er....det är onsdag....
 
 
                                 Jag har tagit en riktig långpromenad med Ludde...
 
                                 och  ett blödande skoskav  på köpet.....
 
                                 Jag hade Persbrandts ljudbok "så som jag minns det"
 
                                 i öronen och då går det så bra att gå...….
 
 
                                 Jag har försökt att boka husbilsplatser på Visingsö
 
                                 när de har sin skördefest....men det var nog fullbokat
 
                                 för jag kom aldrig fram....och nu har jag inte någon
 
                                 lust att åka...………….
 
 
 
 
 
                                       Nu ska jag göra bönplättar och till
 
                                       det blir det mosade jordgubbar...…
 
 
                                      Ha en bra dag...………
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0