Lördag...........

 
 
                                                     God Förmiddag Vänner...……
 
 
                                  Det blev ett lugnt födelsedagsfirande i går.....
 
                                  eftersom vi ska fira i morgon söndag....när
 
                                  barnen kommer hem...…..jag satt länge i
 
                                  telefon för det var många som ringde och
 
                                  så fick jag sitta på fejan och tacka för alla
 
                                  gratulationer jag fick......så roligt...tack ännu
 
                                  en gång...…
 
 
 
 
 
                           Lövbiff och blomkålsmos åt vi till middag
 
                           när Goe kom hem från jobbet...………..
 
 
 
 
 
                                     Knäckig plommonpaj är klar även
 
                                     4:a pajskal står i kylskåpet som ska
 
                                     in i ugnen och förgräddas...….och
 
                                     göras klara i morgon...…..
 
 
 
 
 
                                    Oj vad plommon vi har på trädet och igår
 
                                    blåste ju en hel del ner ….men vi var snabba
 
                                    och plockade upp....en del ska jag frysa ner
 
                                    och grannen fick en stor påse i går.....i morgon
 
                                    ska Anna plocka med sig för hon ville göra
 
                                    plommon marmelad...….
 
                                    Nu ska jag ta hand om disken …...Hoppas
 
                                     att ni får en bra lördag...…
 
 
 
 
 
 
                           
 
                               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0