Kväll....

 
 
                                                      Nu är det kväll igen...…
 
                                          I dag har jag stått mycket vid spisen....
 
 
 
 
 
                                 Min lunch i dag blev bruna bönor med bacon....
 
 
 
 
 
                                       Lövbiff som jag gjorde rullader av.... med
 
                                       dijonsenap och saltgurka.....gott...….
 
                                       sedan hade Daniel beställt potatis och
 
                                       panko panerad torsk så det blev det också...…...
 
 
 
 
 
                                   Hittade linschips i affären …..de var
 
                                   lite salta men helt ok när man blir
 
                                   sugen på chips...………
 
 
                                 Nu ska jag titta på syskonen Herngren
 
                                när de är ute och åker husbil...….
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                 
 
 
                             
 
 
 
                                         
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0