Kväll.....

 
 
                                     God Kväll Vänner...…
 
                    Jag håller fortfarande ut....nu jäklar gäller det att
 
                    hålla i och hålla ut som sagt var.....
 
 
 
 
 
                               I morgon gott folk ska det serveras ärtsoppa....
 
                               ärtorna ligger i blöt......så himla gott.....
 
 
 
 
 
                                Vilken härlig dag det blev i dag......och
 
                                tandläkarbesöket gick så bra ...han är så
 
                                duktig Gustav min tandläkare...jag hade
 
                                tappat en plomb och han satte dit en ny
 
                               utan att det känns......bara lite fattigare...…
 
 
 
 
 
                              Vädret var så skönt så jag följde med Goe och
 
                              Ludde på kvälls promenaden.....men nu
 
                             ska jag nog titta lite på tv:n innan jag kryper
 
                             till kojs...….Ha en bra kväll...…..
 
 
 
 
                              
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0