Virkning....

 
 
                        
                                Jo det blev lite vila tillsammans med lite virkning....
 
                                huvudet och kroppen värker....och det är vädrets
 
                                fel......så medan värktabletten verkade virkade
 
                                jag lite..................................
 
 
 
 
 
                         jag virkade färdigt den blå-vita på GranCanaria
 
                        och började på en ny som jag ska göra helvit......
 
 
 
 
 
                       Fick en bild av Magnus på när Ella hade åkt
 
                       rutschkana på magen och slagit i munnen.....
 
                       det gör ont i farmors hjärtat när man vet att
 
                       de små liven har ont.......stackars Ella.....men
 
                        i morgon ska jag in till dom så får hon berätta
 
                        hur det gick till......................
 
 
 
                       
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0