Trött i kväll.......

                          
 
 
                                            Shit vad trött jag är....det var nog för att jag
 
                                            gick och la mig vid halv åtta för att titta på
 
                                            tv:n och somnade naturligtvis.............det
 
                                            tar energi att följa med som bisittare till
 
                                            VC.....nu ska jag bara försöka sova i natt också............
 
 
 
 
 
                   I morgon blir det en sväng
 
                   till Marieberg.....om jag orkar......
 
 
                   Ha en bra natt....................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0