Torsdag............

 
 
                                    God Morgon denna dimmiga Torsdag......
 
 
                            Det börjar närma sig med stormsteg till en veckas
 
                            solsemester.....jag hinner inte riktigt med känner jag....
 
 
 
 
 
 
                              En liten virknings stund blir det nu på morgonen
 
                              till en god kopp kaffe......sedan ska jag nog
 
                              plocka fram lite tunnare kläder som ska packas
 
                              ner i resväskan......jag putsade fönstren i stora
 
                              rummet på insidan i går och fick upp rena
 
                              gardiner....men i dag ska jag gå ut och putsa
 
                              utsidan..........det känns skönt att jag har gjort
 
                              det........resten av husets fönster får vänta tills
 
                              jag kommer hem........
 
 
                              Ha en bra dag...............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0