Tisdagkväll............

 
 
 
                                                    Kväll....igen........
 
 
                             Det är en jäklar tur att man är pensionär....
 
                             hur skulle jag annars hinna med allt........
 
 
                             I eftermiddag har jag tvättat och strukit ...
 
                             jag har inte stått vid spisen för vi har ätit
 
                             rester.....................
 
 
 
 
 
                                        Erik har däremot bakat bröd.......
 
 
 
 
 
                                 I morgon blir det att ta hand om dessa godingar
 
                                 och på torsdag ska jag följa med svärmor upp
 
                                 till vårdcentralen.....................................
 
                                 På fredag ska jag in till Marieberg Galleria......
 
 
 
 
 
                 På söndag eftermiddag sitter Goe och
 
                 jag och njuter i solen .......och jag ska
 
                njuta efter denna kalla vinter..........
 
 
               Nu får ni ha en bra natt......................
 
 
 
 
 
 
 
      
 
 
 
 
                   
 
   
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0