Tisdag

 
 
 
                                         God Förmiddag Vänner........
 
 
                             Tisdagar har jag alltid tyckt vara en onödig dag.......
 
                              Måndagar .....suckars det för att helgen är slut..........
 
                              Onsdag är lillördag .....då har vi lite mys................
 
                              Torsdag förbereder vi för helgen.............
 
                              Fredag..... Lördag.....Söndag..........då har vi det härligt......
 
                              så tisdagar är en helt onödig dag.......... som kunde
 
                              plockas bort...............................
 
 
 
 
 
                            Vaknade innan fyra i morse....man kan tro
 
                            att jag är jetlaggad ....hehe.....men jag gick
 
                            upp när Erik åkte till jobbet vid halv fem.......
 
                            och när Goe kom upp vid halv sex satte jag
 
                            igång och tvätta sommarkläderna för de kanske
 
                            behövs nu i slutet på veckan..............och så
 
                            drog jag igång lite matlagning...........en potatis-
 
                            gratäng med kassler i var klar halv åtta............
 
                            halv nio la jag mig och tittade på nyhetsmorgon.....
 
                            nu blir det att fortsätta tvätta......och äta lite brunch......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0