Onsdag...............

 
 
                                                   God Morgon Onsdag....................
 
 
                                   Jag var så trött i går kväll så jag somnade som
 
                                   en klubbad oxe klockan 22.......och jag har sovit
 
                                   gott hela natten förutom när jag har trängts med
 
                                   Goe Ludde som fick för sig att ligga tvärs över våra
 
                                   sängar i natt.....och då blev det lite trångt ute på
 
                                   kanten.......Nu väntar jag på son nr 2.......vi ska
 
                                   till Willys och handla och springa runt lite på
 
                                   Marieberg Gallerian.......jag tänkte vara färdig-
 
                                   handlad på Willys klockan 10 när Gallerian
 
                                  öppnar......................Nu är första koppen kaffe
 
                                  ur drucken så nu drar jag........................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0