Fredag

 
 
                    Äntligen fredag.....och jag känner
 
                    mig pigg faktiskt....jodå jag sov gott
 
                    i natt....eftersom jag sov lite i gårkväll
 
                   så somnade jag inte förens efter midnatt
 
                   men vad gjorde det ...jag fick ju sov-
 
                  morgon i dag......och så skulle jag dra
 
                 en sväng till Marieberg....men jag kunde
 
                åka när jag kände för det.....och jag åkte
 
                vid tio och var hemma vid tolv,...och då stod
 
                jag även en stund och talade med en gammal
 
                "arbetskamrat"...............
 
 
 
 
 
 
                               Faktiskt så hittade jag en hel del i dag.....
 
                               fem överdelar....trosor och lite smått
 
                               och gott......skönt att det är gjort.........
 
                               nu är det bara packningen kvar............
 
 
                               Solen skiner men jäklar vad det blåser......
 
 
 
 
 
 
 
 
                              
                   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0