En dag vid spisen.............

 
 
 
 
                                                    Hej gott folk .....i dag har jag inte
 
                                                    haft tid med något blogginlägg.....
 
                                                   jag har stått vid spisen hela dagen.....
 
                                                   men ett telefon samtal med en gammal
 
                                                   arbetskamrat blev det i 45 minuter................
 
 
 
 
 
                             Två köttfärs och bacon pajer har det blivit.......
 
                             och en Västerbotten paj.......så gott..................
 
 
 

                     
                               Så kom Fia med en laddning färska tomater
 
                               från Karintorp i Åsbro.......så himla goda.......
 
 
                               
                              En jordgubbsrulltårta har det också blivit
 
                              så nu tänker jag ta några steg från spisen
 
                              och sätta mig i kuvösen och vila benen ett
 
                              tag .....för disken är också klar.....jag ska
 
                              bara hänga ut en maskin tvätt som just
 
                             nu blev klar...................
 
                             Ha det gott........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0