Vilken glädje.....

 
 
                    I dag åt jag brunch innan jag drog iväg till
 
                   Marieberg Galleria för att träffa Mari-Anne....
 
 
 
 
 
                               Jag grillade kyckling file i ugnen.............
 
 
 
 
                             Rörde i gurkmeja i vitlökssåsen.............
 
 
 
 
                            Oj så gott det var......sedan iväg och träffa
 
                            Mari-Anne.......och vilken eftermiddag vi
 
                            fick.....när vi fikade sa servitrisen att vi
 
                           var som ett kärt gammalt par.....och mycket
 
                           skratt blev det och många minnen hade vi
 
                           att tala om......och vi bestämde att ses snart
 
                           igen.....för vilken trevlig eftermiddag det blev
 
                           var hemma igen 18.30......och då smög jag
 
                           ner i "aftonrocken" och sitter just nu med en
 
                           god kopp apelsin te......och tittar på Roy Fares
 
 
                          Ha en bra kväll.........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0