Ullared.........

 
 
                             God Kväll från ett regnigt Ullared......
 
                             Vi kom hit vid 20. tiden och har nu
 
                             ätit kräftor och ska snart gå och lägga
 
                             oss, för att hänga på låset klockan 08.00
 
                             i morgon bitti.....Vi åkte på Vätterns västra
 
                             sida och Nissastigen hit......den kortaste
 
                             vägen hit och jätte lite trafik.......Vi står på
 
                             Gekås ställplats i natt........Jag blev så nöjd
 
                             av min klippning i dag....nu har jag en frisyr igen..
 
 
                             Innan vi åkte fick jag hämta ut mina nya skor på
 
                             posten.....ni får se dom i morgon.............
 
 
                            Nu är sista Luddepromenaden gjord så nu är
 
                            det God Natt från oss.....................
 
 
 
 
                       
 
 
                          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0