ONSDAG....

 
                   Ja har ni sovit gott.....här har det varit lite
 
                   si så där.....vaknade vid 02 av att jag hade
 
                   lågt blodsocker.....men nu hade jag dextrosol
 
                  i lådan i nattduksbordet ......så det var bara
 
                 att ta en.....förut hade jag dom låg på natt-
 
                 duksbordet och då fick Ludde tag på dom
 
                och käkade upp alla.......men inte märkte
 
                jag att han blev piggare av det.....men å andra
 
                sidan är han ju inte diabetiker..........
 
 
 
 
 
                    Ja nu är det dags att ta tag i det här med
 
                    vikten igen.....jag har ju gått upp denna
 
                    sommar naturligtvis.....bara skräpmat....
 
 
                    Nu ska jag skita i alla dieter som lovar att
 
                    man ska rasa i vikt.....men jag ska börja och
 
                    sluta dagen med en varm kopp gott te..........
 
 
 
 
                 
                   För fyra år sedan hade jag lagt upp två
 
                  bilder på fejjan ......ett på Magnus som liten...
 
 
 
 
                                     Ett på Ella som liten.....
 
 
 
 
 
                               Här kommer ett på Theo.....och
 
                              visst ser man likheten mellan alla
 
                              tre..............
 
 
                            Jag har lite funderingar på att kanske
 
                            ta en sväng till Marieberg Galleria i dag.....
 
                            men nu blir det lite frulle.........
 
 
                           Ha en bra onsdag......
 
 
 
                           
 
 
              
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0