Matlagning igen..........

 
 
                               Lördag eftermiddag.............
 
 
                              Jag fick sovmorgon i dag.......
 
 
 
 
                 
                            Goe tog sig an matlagningen i morse
 
                            långkok blev det......här en gryta med
 
                            köttfärssås...........
 
 
 
 
 
                         En gryta med Chili con carne blev det också.....
 
 
 
 
 
                                         Det åt jag till brunch i dag......
 
 
 
 
                           Så kom Erik hem....och han såg att jag
 
                           hade gjort plättar till Ella och Theo i går
 
                          så då undrade han om inte jag kunde
 
                          göra till honom också..................
 
 
 
 
 
                            Då blev Goe helt plötsligt också sugen på
 
                            plättar......och jag vet ju att fullvuxna män
 
                            kan äta hur mycket som helst så det blev
 
                            en extra stor sats med plättar i dag..........
 
                            Erik sover och Goe har gått upp... för snart
 
                            börjar det ishockey som båda ska se på
 
                           övervåningen.....och då ska jag göra två
 
                           spenatpajer till morgondagens födelse-
 
                           dags kalas.....................
 
 
                           Ha en bra lördag..............
 
 
 
                         
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0