Måndag........

 
 
                                             Måndag igen.............
 
 
                      Halsont och lite frossa vaknade jag med i dag.....
 
                      så det blev ett litet piller.. för att det kan ordna upp
 
                     dagen......Fia var sjuk förra veckan så hon delade
 
                     nog  med sig av sina baciller....men det är hopp
 
                     om livet....jag har inte tid att vara sjuk denna veckan
 
                    för den är fulltecknad...............
 
 
 
 
 
                                          Mina nya skor......så sköna.......
 
 
                                 Jag har ingen bil i dag så det blir att fixa
 
                                lite här hemma med att packa upp det vi
 
                               köpte i Ullared och så tvätta lite mattor som vi
 
                              hade utanför husbilen som blev blöta............
 
                              och så laga mat förstås ....och det ska jag nu titta
 
                              ut i frysen vad jag ska ha i dag..........
 
 
 
 
 
 
                              Ha en bra dag alla goa Vänner.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0