Fredag ...........

 
 
                                God morgon denna Fredag där jag
 
                                är uppe med tuppen ........................
 
 
 
 
 
                             Vad har jag då sysslat med denna
 
                             morgon......jo jag tänkte baka lite.......
 
 
 
 
 
                                 En rulltårta tänkte jag .....så klockan
 
                                 sex i morse körde jag igång....................
 
 
 
 
 
                                 Klockan sju var denna Silvia
 
                                 rulltårta klar.....och den får
 
                                 följa med oss i husbilen i
 
                                 eftermiddag...........................
 
 
                                 Nu blir det frulle och en dusch
 
                                 innan Erik dyker upp vid 10-tiden.......
 
 
                                 Trevlig fredag på Er alla Vänner.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0