Söndag...

 
                                   God Morgon soliga Söndag......
 
 
           
 
 
                    
                                  Gårdagens middag blev Hassel-
 
                                  backspotatis.......................................
 
 
 
 
 
                                             Panko panerad  Schnitzel .......
 
 
 
 
 
                                   Köpte en fläskytterfile som skars
 
                                   i 125 g bitar och bankades ut......
 
 
                                  Jag hade hela kvällen för mig själv
 
                                  i går.....Goe var på Hockey så Ludde
 
                                  och jag bänkade oss framför tv:n.......
 
 
                                  I dag blir det en sväng till Marieberg
 
                                  lite mathandling och även en titt på
 
                                  en matta till Daniel.................
 
 
                                  Nu har Goe plockat fram assistenten
 
                                  så nu är det tydligen bakning på gång.....
 
                                  själv ska jag slänga i en matta i tvätt-
 
                                  maskinen.......................
 
 
                                 Ha en bra dag...............
 
 
 
 
                                
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0