skönt när det är klart.......

                                Ja det stämmer nog......
 
 
 
 
 
                             En gryta med kålsoppa.........
 
                             En gryta med nykokt lingonsylt......
 
                             En stor form med kålpudding.........
 
                             En gryta med gräddsås till kålpuddingen.............
 
 
                            Det har jag åstadkommit nu på morgonen......
 
 
 
 
 
                             Det här är ju mindre roligt att ta hand
 
                             om.......men det ska jag diska upp nu
 
                             sedan ska jag krypa ner hos Ludde i
 
                             min säng en stund.........................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0