seeg dag...........

 
                                 Oj oj oj........vilken måndag.....
 
                                 det är verkligen "dagen efter"
 
 
 
 
 
                       Mina fina rosor som jag haft sedan
 
                       förra lördagen................................
 
 
 
 
 
                    Ludde promenaden är gjord men jag fick
 
                    vända för mitt blodsocker blev för lågt......
 
 
                    Jag åt min "gröna" frukost och Erik åt
 
                    rostat bröd med ost och söt marmelad.....
 
                    oj såå gott....snacka om att snålvattnet
 
                    rann på mig........men det är förbjuden
 
                   "frukt" för mig,,,,,,,,,,,Kroppen värker efter
 
                    lägenhetsstädningen igår......men jag ska
 
                    försöka göra lite köttbullar.....lite "Jul"
 
                    köttbullar eftersom vi ska ha två Julaftnar
 
                    i år........en i november och den vanliga i
 
                    december.................
 
                   Ha en bra dag....................
 
 
 
 
 
 
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0