Potatisplättar........

 
 
      Då har jag stått vid spisen ett tag
 
      i dag också................
 
 
 
 
                     Jag hade potatismos kvar....så då tänkte
 
                     jag göra potatisplättar.....jag panko panerade
 
                     dom för de blir så knapriga och goda när de
 
                    steks........................................
 
 
 
 
                               Jag steker i smör och olja ......
 
 
 
 
 
                          Knaperstekt bacon är ett måste till............
 
 
 
 
               
                         Smaklig måltid........och gott var det.......
 
 
                         Nu ska jag ladda en tvättmaskin sedan
 
                         går nog Ludde och jag in till sängen för
 
                         lite vila på maten................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0