Plock.......

 
 
                                             Jag har gjort en deal med Goe...
 
                                             han lagar maten i kväll ............
 
                                             för jag ska "plocka" lite på över-
 
                                             våningen......................
 
 
 
 
 
                     En gammal garderob som jag har lite allt
 
                     möjligt i ....men mest tyger ...garner......
 
                     broderier och mönster.....allt är halv-
 
                    färdigt av virkning och broderier...kanske
 
                   något att ta tag i nu när man är pensionär......
 
 
 
 
 
                                   Erik ska ha denna garderoben när
 
                                   han kommer hem.......ni kanske
 
                                   undrar varför en 29 åring flyttar
 
                                   "hem" .......och det ska jag berätta
 
                                    senare.......nu måste jag fortsätta......
 
                                   med plocket...................
 
                           
                                  Ha en bra dag.............
 
 
 
                                
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0