Nu ska jag sy.........

 
 
                               God Morgon Onsdag.......
 
 
                Jag drar med mina rosor så att de ska stå länge....
 
                de står i kuvösen om nätterna.......................
 
 
 
 
 
                          Det här tyget städade jag fram från
 
                          garderoben som Erik ska ha .....det
 
                          är köpt på ikea för många år sedan....
 
                          men nu jäklar ska jag sätta saxen i
 
                          det................................................
 
 
 
 
 
                               Det ska bli nytt till kökssoffan och
 
                               köksstolarna..................jag och min
 
                               symaskin har ju ett hat-kärleks för-
 
                               hållande ......men solen skiner så jag
 
                              tänkte putsa köksfönstret och få nytt
 
                              överdrag till soffan och stolarna så jag
 
                              kan kalla det för lite höststädning.........
 
                              och man blir glad av lite förändringar......
 
                              
                              Ha en bra dag............
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0