Nu är vi en till här hemma.............

 
                   
                                           God Kväll.............
 
 
                      "Flyttpojkarna" äter middag.....efter att de har
 
                       tömt Erik's lägenhet................
 
 
 
 
 
                       Dillkött sås och potatis......och det gick
 
                       åt kan jag säga ...men det blev en liten
 
                       portion över som jag skickade med Magnus
 
                       hem till Anna.........................
 
 
 
 
        
                     Vårt tv-rum har nu blivit ett kombinerat sov och
 
                     tv-rum där Erik ska bo i 5 veckor............
 
                     i slutet av november åker han och hans kompis
 
                    Johan Alex till Asien på "semester" i ett halvår.....
 
                    ni må tro att jag är nervös.........Laos...Vietnam...
 
                    Thailand....Australien.....Nya Zeeland .....ja
 
                    det är några platser som jag hört talas om.........
 
 
 
 
                     Hans lägenhet är uppsagd och de flesta
 
                     möblerna sålda..........
 
 
 
 
 
                     Öl och chips kväll framför tv:n och hockeyn
 
                      har de här två.........själv sitter jag i köket och
 
                     tittar på Go'kväll......................
 
 
                    Ha en bra lördagskväll...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0