Måndag igen...........

 
          God Morgon.......Måndag.....
 
          Förkylningen pågår kan
 
         man säga..............men blod-
 
         sockret var rätt bra i morse
 
        8 mmol/mol ....så det får jag
 
        jag glad för.............
 
 
 
 
                    Dagen frukost.....som inte är så blodsocker
 
                    höjande..............fick det bli i dag.......................
 
 
 
 
 
                        Mina morgonpiller tillsammans med en
 
                       kopp grönt te, istället för kaffe................
 
 
                      Det blir att ta det lite lugnt i dag men jag
 
                      ska börja städa lite på övervåningen då
 
                      Erik ska "flytta hem" nästa helg..............
 
                      putsa lite fönster och "plocka" lite..........
 
 
                     Ha en bra dag........
 
 
 
                    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0