Höst.....

 
 
                               Nu har hösten kommit för att stanna......
 
 
                        Jag gillar hösten egentligen....med mörkret.. men
 
                        framför allt ett mycket lugnare tempo..........i dag
 
                        blir det nog en lite längre promenad med Ludde....
 
                        känner att jag behöver röra på mig.......och andas
 
                        lite klar kylig luft.................
 
 
 
 
 
                     Jag har precis ätit en sen frukost....kl.12........
 
                     det blev Goes surdegsbröd som han
 
                     bakade i går.....de var ju inget snygga men
 
                    de smakade bra............
 
 
 
 
 
                           Köpte billiga vykort i går när vi var
 
                          och handlade 1 kr. st ......själv tycker
 
                          det är roligt att få vykort så i dag ska
 
                          jag skicka varsitt till Ella och Theo......
 
 
 
 
 
                            Ludde sju veckor gammal.....
 
                            för drygt 8 år sedan....oj
 
                            vad tiden går fort............
 
                    
                          Nu ska vi ta vår promenad och
 
                         lägga på vykorten till Goa barn-
 
                         barnen.................
 
 
                         Ha en bra måndag............
 
 
 
 
 
 
                       
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0