Havrebollskakor...........

 
 
                                 I morgon är det 14 dagar sedan
 
                                 jag köpte mina rosor på Lidl i
 
                                Kristinehamn.......................
 
 
 
 
 
                                   Nu får de stå i kuvösen tills vi kommer
 
                                   hem från vår tripp................................
 
 
 
 
 
                               Havrebollskakor......har jag bakat
 
                               i dag som jag ska ta med på vår
 
                               lilla tur......dom ska avsmakas i
 
                               kväll efter att Fia har bjudit oss på
 
                               Chili con carne...........ska bli så
 
                               gott................
 
 
 
 
 
 
 
                             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0