Härliga Onsdag...........

 
 
 
 
                                      God Morgon denna soliga Onsdag..........
 
               
                           I dag ska jag nog hålla mig borta från spisen om
 
                           jag kan.........den har en viss dragningskraft på
 
                          mig.......jag ska inte ens baka några bullar i dag
 
                          fastän det är Kanelbullens dag......Tilde och Peter
 
                          på nyhetsmorgon hade en brödkorg full med härliga
 
                          kanelbullar......så fint snurrade......jag tror jag måste
 
                          lära mig snurra så där fint......de ser så goda ut......
 
 
 
 
 
                    Det blir nästa projekt..................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0