Fyndat på Återbruket......

 
 
                       Hejsan på Er denna Lördag........
 
            Långfrukost som vanligt om Lördagarna när
 
            vi är hemma......i dag blev det en favorit i repris
 
            bönor...bacon....ägg och stekta tomater med vit-
 
           lök och basilika..........kaffet tänker jag ta mig nu som
 
           först...............
 
 
 
 
                    Jodå det blev två Janssons frestelser i går.........
 
 
 
 
                  Goe som inte är förtjust i Janssons drog fram
 
                  lite köttfärs och stekte hamburgare i stället.......
 
 
 
 
                     Vi drog iväg till Gropen och återbruket för
 
                     Daniel ville ha ett soffbord och han hittade
 
                     ett som var jättefint och så var det halva
 
                     priset på det också......och med lite möbel
 
                     polish blev det ännu finare.....för en hundring.....
 
 
                     Själv gjorde jag detta fynd......en rosa hem-
 
                     vävd duk storlek 120x200 för 40 kronor....
 
                     jag är så nöjd.......nu ligger den i tvättmaskin
 
                    och sedan ska den manglas ..................
 
 
 
 
                                  Ett fat på fot för 20 kronor.............
 
 
                                 Nu ska jag förbereda lite mat.....
 
                                 Ha en bra eftermiddag............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0