Full rulle hela tisdagen...........

 
 
                                Tisdag......och jag drack mitt kaffe
 
                                tidigt i morse..........jag behövde det
 
                                i dag för jag har sovit som en "kratta"
 
                               i natt.........vaknat en gång i timmen
 
                               hela natten.......träligt.....................
 
 
 
 
 
                      Tittar på mina fina rosor och nyhetsmorgon...........
 
 
 
 
 
                     Eftersom jag delar min tvättstuga med Erik
 
                     så behövde jag ta tag i den i dag............
 
                      tvättmaskin går.....torktumlaren går...........
 
                     mangeln går......och det hänger tvätt
 
                    både här och där....och snart ska stryk-
 
                    järnet få börja jobba.......jag har två skåp
 
                   i tvättstugan med blomkrukor i som bara
 
                   står till ingen nytta...men nu ska de ut......
 
 
 
 
 
                     I dag om två månader är det Julafton
 
                    men jag ska min första om tre veckor
 
                    så nu är det dags att börja tänka på
 
                    vad som ska handlas hem....och göras
 
                    i ordning..........Ja som ni ser är det
 
                   full rulle här hemma..........................
 
 
                   Ha en bra förmiddag.................
 
 
 
 
 
                      
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0