En låg morgon som blev bättre.......

 
             
                                                Hej tisdag.......
 
 
                 I dag har jag haft en låg dag.....men det är så sällan
 
                 jag har det så någon gång om året får jag nog acceptera
               
                 det också................jag blev lite piggare av att titta på
 
                 mina fina rosor som står på köksbordet......................
 
 
 
 
 
                             Efter en riktigt lång promenad med Ludde
 
                             kände jag mig lite piggare.....så jag drog
 
                            till ica och köpte ett flak med fläskkotletter
 
                            som jag körde igång och stekte i eftermiddag
 
                            och gjorde god sås till.......Goe dränkte sin
 
                            kotlett och potatis i sås......han skulle kunna
 
                            dricka direkt ur såsskålen om han fick för det
 
                            blir ju så himla god sås........men jag frös in
 
                            1 kotlett och sås i folie formar,,,,bra att ha nu
 
                            när Erik flyttar hem och ska matlåda till jobbet....
 
 
 
 
 
                   Min kotlett och sås åt jag med sallad och
 
                  grönsaker för att mitt blodsocker inte ska
 
                  stiga ........lite päron bitar till för sötman.......
 
 
                 Nu blir det en kopp med varmt grönt te........
 
 
                Ha en bra kväll.......... 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0