Bullar........

 
        Jag kunde ju inte låta bli.....
 
 
 
 
 
                       Det blev en laddning med kanelbullar
 
                       i eftermiddag.....och jag tycker ju inte
 
                      om stora bullar....då är det bättre att
 
                     sätta fram ett stort bullfat och så får
 
                    man ta hur många man vill................
 
                    jag fick rätt storlek på mina tyckte jag.....
 
                    Goe hade blivit bjuden på jobbet och
 
                    det var så stora bullar så han fick dela
 
                   på den för munnen var för liten..............
 
 
                    Vilket regnväder det blev i kväll det
 
                    bara vräkte ner.......och vi drog iväg
 
                   och köpte 4 flak med ägg......skönt
 
                   att ha hemma...............nu ska jag ta
 
                   hand om disken...................
 
                   Ha en bra kväll................
 
 
 
                 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0