Bakning igen............

 
 
                                      God Förmiddag.......
 
              Sannamarken är det i dag och pappa skulle ha
 
              fyllt år.......det blir att tända ljus i kväll................
 
 
 
 
 
                             Bakning blev det när jag hade klivit
 
                             ur sängen.....................
 
 
 
 
 
                     Jag tänkte att jag skulle använda min
 
                     baguett plåt...........och få nybakade
 
                    baguetter till kålsoppan.....................
 
 
 
 
                  Så fick jag för mig att medan brödet jäser
 
                  kan jag slänga ihop en kaka.......................
 
 
 
 
 
                              Tuppkaka i stekpanna fick det bli........
 
 
 
 
                       Dags att sätta in i ugnen..................
 
 
 
 
 
                                          Klar.........................
 
 
 
 
             
                               Färdig jäst bröd...dags att grädda......
 
 
 
 
 
                             Lite nygräddat till eftermiddagen......
 
                             disken tog jag efterhand så det
 
                             inte skulle bli ett berg som i går..........
 
 
                             Ha en bra dag alla Vänner........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0