Torsdag...........

 
                             Torsdag.....
 
 
             Jag hittade så mycket fina bilder i går när
 
             Erik hjälpte mig att tömma min kamera.....
 
 
 
 
                    På väg till Italien med vår andra husbil 2009........
 
 
 
 
                             Här kommer Goe................
 
 
 
 
                                     Franska Rivieran ................
 
 
 
 
 
                       Med första husbilen åkte vi till Italien
 
                       första gånger 2007....här besökte vi
 
                       Venedig..............nej nu får jag sluta
 
                       sitta och drömma mig tillbaka.....för
 
                       jag tror att snart får jag besök av son
 
                       och sonson......
 
                       Ha en bra dag..................
 
 
 
 
 
 
 
                        
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0