Tisdag..........

 
 
 
                                I dag skiner inte solen men snön lyser
 
                                fortfarande vit...............
 
 
 
 

                            Vaknade vid 4 i natt av att jag hade rethosta
 
                             så jag gick upp för att inte väcka Goe.........
 
                             och gick och la mig när han åkte till jobbet
 
                             Erik kom hem vid 8 och vi talade en stund
 
                             innan han gick och la sig och jag somnade
 
                            om och sov till 09.30......då ringde det en
 
                            trevlig kille från något elbolag och han
 
                            undrade varför vi inte var kunder där längre
 
                            ni är väl för dyra sa jag.....sen diskuterade
 
                            vi lite elpriser och ditten och datten......men
 
                            ska vi skriva ett nytt avtal med er sa han
 
                            och då sa jag att han fick ringa till min man
 
                            för jag kan inget om el.....då skrattade han
 
                            gott och tackade för ett trevligt samtal och
 
                            så ringde han nog Goe.......................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0