SÖNDAG........

 
 
                             Söndag kväll....och jag
 
                             ska knyta ihop säcken......
 
 
 
 
 
                               Magnus och Theo.................
 
 
 
 
 
                       Haha....farfar tog fram ett tangentbord till
 
                       Theo för när han tittade på datorn vill han
 
                        gärna trycka på  tangenterna och då stannade
 
                        barnprogrammet.......men han kom ju snart
 
                        på att tangentbordet inte var kopplat till datorn
 
                        och då var det inte så roligt att trycka på tangent-
 
                        bordet....en klipsk liten kille.................................
 
 
 
 
 
                          Här skickar han iväg tangentbordet...............
 
 
 
 
                                          Härliga Ella...................
 
 
 
 
 
                                            Hon fick en badmössa av Erik........
 
 
 
 
 
                                            Och simglasögon.......................
 
 
 
 
 
                                  Jag har spelat bingolotto men
 
                                  vinsten uteblev.......................
 
 
 
 
 
 
                           Vi har sagt Hejdå till Erik......det känns i
 
                            ett mamma hjärta när yngsta sonen drar
 
                            i väg på en långresa till Asien ........men
 
                            jag hoppas att de får det bra och att de
 
                           kommer helskinnade hem....han var och
 
                           hälsade på sin sjuka farmor på USÖ i
 
                           kväll................vi ska följa honom på
 
                           Skype ......och jag kommer att lägga
 
                           ut bilder här i bloggen från hans resa.........
 
                      
                           I dagarna är det 30 år sedan jag slutade
 
                           röka......och det får jag nog tacka Erik  för........
 
                           för hade jag inte blivit med honom hade
 
                           jag nog aldrig kunnat sluta......så han är bra
 
                          på många sätt................
 
                       
 
 
 
 
                           Nu säger jag God natt............................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0